Volvo EX90

Nowe Volvo EX90 – komfortowy elektryczny SUV dla 7 osób

Najnowszy model Volvo EX90 – w pełni elektryczny

Volvo EX90 jest pojazdem w pełni elektrycznym, który został wyposażony w innowacyjną funkcję One Pedal Drive. Zastosowano w nim również najwyższej klasy system audio hi-fi od renomowanej firmy Bowers & Wilkins, który zapewnia przestrzenny, trójwymiarowy dźwięk dający niezapomniane doznania dźwiękowe. Z wykorzystaniem zaawansowanego czujnika LiDAR oraz funkcji wykrywania pasażerów wewnątrz pojazdu, nowe Volvo EX90 ustanawia nowy standard bezpieczeństwa, osiągając poziom bezprecedensowy w historii tej szwedzkiej marki.

Nowe Volvo EX90 to w pełni elektryczny SUV z napędem na wszystkie koła, który wyposażony został w przestronne i komfortowe siedzenia dla siedmiu dorosłych pasażerów. Dużą zaletą tego pojazdu poza pełną elektrycznością są też nowoczesne innowacje gwarantujące najwyższe bezpieczeństwo.

Ten elektryczny SUV uznanej szwedzkiej marki, dzięki płynnej jeździe, imponującej mocy i dużemu zasięgowi, sprawi, że każda podróż stanie się niezapomnianym przeżyciem. Przyjrzyjmy się co może zaoferować nowy model Volvo EX90.

Jeśli chodzi o parametry elektryczne, to nowe Volvo EX90 zapewnia bardzo dobre osiągi:

  • długi zasięg w trybie elektrycznym – aż do 600 km na jednym ładowaniu;
  • szybkie ładowanie zapewniająca minimalny czas przestojów – od 10% do 80% w zaledwie 30 minut;
  • potężna moc gwarantująca dynamiczną jazdę – silnik o mocy 408 KM;
  • imponujące przyspieszenie – od 0 do 100 km/h z zaledwie 5.9 sekundy.

Volvo EX90 – inne ważne dane techniczne

Poza mocnym i wydajnym silnikiem elektrycznym SUV Volvo EX90, charakteryzuje się również następującymi parametrami technicznymi:

  • miejsca dla 7 osób;
  • szerokość 1964 mm;
  • wysokość 1744 mm;
  • długość 5037 mm;
  • pojemność bagażnika do 1915 l;
  • maksymalna masa przyczepy (holowanie) 2200 kg;
  • średnie zużycie energii elektrycznej (według cyklu mieszanego WLTP) 21.1 kWh/100 km;
  • pojemność baterii 111 kWh.

Najwyższy poziom bezpieczeństwa w Volvo EX90

Dzięki dwóm czujnikom wewnątrz pojazdu oraz kierownicy z czujnikiem pojemnościowym, informacje o kierowcy są przekazywane do zaawansowanego algorytmu, który współdziała z czujnikami zewnętrznymi pojazdu. System monitorowania stanu i zachowania kierowcy wykrywa oznaki rozproszenia lub zmęczenia, reagując wtedy, kiedy możesz potrzebować wsparcia.

Volvo EX90 wspiera kierowcę podczas pokonywania skrzyżowań nie tylko podczas skręcania, ale także wtedy, gdy przejeżdżasz prosto. Samochód reaguje na nadjeżdżające pojazdy podczas skrętu w prawo oraz ostrzega przed potencjalnymi zagrożeniami z boków podczas jazdy na wprost przez skrzyżowanie. W razie potrzeby pojazd automatycznie zahamuje.

Zaawansowany zestaw czujników zewnętrznych, obejmujący radary, kamery oraz czujniki ultradźwiękowe, został wzbogacony o czujnik LiDAR w modelu Volvo EX90. Tworzy on trójwymiarowy model otoczenia, umożliwiając dokładną ocenę kształtu i wielkości obiektów. Łącząc te dane z analizą stanu kierowcy, system reaguje na sytuacje wymagające dodatkowego wsparcia, zapewniając bezpieczeństwo.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 41 362 75 75

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer PRO-MOT otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).