Umowa serwisowa Volvo

Zapomnij o kosztach serwisu

Jeżeli wraz z zakupem nowego Volvo zdecydujesz się zawrzeć Umowę Serwisową Volvo, zyskasz pewność, że odtąd Twoje auto będzie serwisowane w najlepszy możliwy sposób – przez przeszkolonych techników Volvo korzystających wyłącznie z oryginalnych części zamiennych.

Regularne przeglądy okresowe u Twojego dealera Volvo nie tylko pozwolą zachować samochód w idealnym stanie technicznym, ale zapewnią też utrzymanie wartości auta na najwyższym możliwym poziomie.

Dzięki jednorazowej opłacie pokrywającej koszty pierwszych trzech lub pięciu przeglądów przez najbliższe trzy lub pięć lat nie musisz myśleć o kosztach serwisu. Możesz także rozszerzyć Umowę na części eksploatacyjne i cieszyć się beztroską, praktycznie wolną od dodatkowych kosztów, eksploatacją auta.

Umowa serwisowa Volvo

Przeglądy okresowe przeprowadzane są co 12 miesięcy lub co 30 000 km przebiegu (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Umowa Serwisowa Volvo przewiduje m.in. bezpłatne aktualizacje oprogramowania, kontakt z osobistym technikiem serwisowym i kompleksowy przegląd samochodu.

Umowa serwisowa Volvo Plus

W jej ramach dodatkowo, poza standardowym zakresem Umowy Serwisowej Volvo, w trakcie przeglądów nie będziesz musiał pokrywać kosztów części eksploatacyjnych, takich jak pióra wycieraczek, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, płyn hamulcowy i akumulator rozruchowy.

Wygoda dla Ciebie Poza usługami czysto technicznymi oferujemy wiele dodatkowych korzyści przewidzianych podczas każdej wizyty samochodu w serwisie Volvo.

Technik serwisowy
W ramach programu Volvo Service 2.0 do Twojej dyspozycji pozostaje specjalnie przeszkolony osobisty technik serwisowy. Pomoże Ci zarezerwować dogodny termin przeglądu lub innych usług, jak na przykład wymiana opon.

Pilot Assist
Stale rozwijamy i ulepszamy oprogramowanie naszych samochodów, setki inżynierów pracują nad optymalizacją modułów elektronicznych sterujących różnymi funkcjami. To oznacza, że Twoje Volvo opuszcza serwis zawsze ulepszone, aktualizacja jest bowiem standardową usługą. Optymalizacji podlegać może na przykład działanie klimatyzacji, interfejsu kierowcy czy sterowanie silnikiem.

Samochód zastępczy
W czasie przeglądu możesz wciąż potrzebować samochodu. Dlatego zawsze zaproponujemy Ci samochód zastępczy. Twój osobisty technik serwisowy zarezerwuje go dla Ciebie.

Sprawdzenie samochodu
Podłączymy Twoje Volvo do komputerowego systemu diagnostycznego, aby sprawdzić poprawność działania wszystkich systemów bezpieczeństwa. Zbadamy również stan akumulatora. Dziś wiele zewnętrznych urządzeń (iPody, smartfony, nawigacja itp.) wymaga podłączenia do źródła prądu – sprawdzamy akumulator, aby zapewnić Ci poczucie pełnego bezpieczeństwa.

Mycie samochodu
Przyjemnie jest wsiąść do czystego, umytego samochodu. Dlatego umyjemy Twoje Volvo za każdym razem, gdy trafi do naszego serwisu. Zgodnie z ideą programu Volvo Service 2.0 Twój samochód opuszcza serwis nie tylko w nienagannym stanie technicznym, ale również elegancko prezentując się z zewnątrz.

Autoryzowany serwis Volvo
Regularne przeglądy w ASO Volvo to najlepszy sposób na beztroską eksploatację auta. Dzięki nam masz pewność, że korzystasz z usług profesjonalnego serwisu przeprowadzonego przez wyszkolonych fachowców oraz że w Twoim Volvo zastosowano oryginalne części zamienne.

 

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 41 362 75 75
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer PRO-MOT otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).